fredag 28. mai 2010

MGP og god helg

Solen skinner  og helgen nærmer seg, i morgen skal vi ha MGP fest alltid like morro men i år har vi med noen nye som  er litt mere entusiastiske enn oss så nå kommer det stemme skjemaer, det blir artig. Nok en gang anledning til å dekk og pynte bord gleder meg, tenker vi tar det  i brunt og rosa denne gangen. Bilder kommer i morgen
Ønsker dere alle sen strålende helg og måtte den beste vinne i morgen ( hadde jo vært artig om Norge vant) men heier på Danmark :-) Synes det var greit at Sverige røyk ut denne gangen :-)

Skal dere se på MGP og hvem liker dere best ?


Klem Anita

3 kommentarer:

Villasol sa...

Kosleig du har det på kjøkken benken din! Ønsker deg fin helg! Kos dere masse i solen m.m
Jeg tar med barna på hytta for og kose oss.

Klem Ingunn

Anitas hus sa...

Jepp, jeg skal se MGP! Så skal jeg irritere meg over alle de dårlige bidragene, derretter skal jeg irritere meg over hvordan stemmingen går før jeg til slutt irriterer meg over hvem som vant^^,) Tjihi, men se på det skal jeg;)
Ekstra stas med MGP på hjemmebane da. Jeg har bare hørt det norske bidraget, men har fått med meg at sverige røk ut^^,) det var nok hardt for de;)

Ha en fin MGP fest og god helg!
Klem, Anita:O)

Familien i Fjellborg sa...

Hei på deg
Sliter litt med tid til blogging om dagen jeg..
og da savner man jo sine nye venner her inne. Så artig med grand prix fest da - selv var jeg det du kan si overivrig i min ungdom, men har fått et meget avslappet forhold til dette de siste årene. men mulig jeg må se i år siden vi arrangerer. Lykke til i morgen . Gleder meg til å se det rosa og brune bordet - det høres lekkert ut :)

klem A9ta S

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita