torsdag 20. mai 2010

Riviera Maison

Jeg sitter her på kjøkkenet og drømmer meg bort på Riviera Maison sin web shop utrolig mye fint der nå skulle man ha vøri lotto millionær :-) masse flotte kurv ting har veldig sansen for de

Skulle dere ha lyst til å drømme mere så kan dere gå inn på siden her http://www.rivieramaisonwebshop.nl/index.cfm?/home_EN 
Ja i dag er det finalen i Paradise hotell må få med seg det og så er det fri noen dager før det begynner pån igjen med danske deltagere blir nok litt tv titting der også :-)
fortsatt flott torsdags kveld til dere alle,nå skal jeg kose meg med jordbær og krem :-)


Klem Anita

3 kommentarer:

Fru Radich sa...

Kos deg med tv i kveld du Anita, jeg er en skikkelig tv slave jeg. Men jeg har ikke sett på Paradis hotell. Gubben min blir gal av alt søpple tv jeg følger med på. Men hvis jeg har vært på jobb har jeg ikke så mye mer krefter nåe jeg kommer hjem, ruller fra middagsbordet og inn i sofaen.

Myhome sa...

Herlige inspirasjonsbilder fra Riviera maison:))
Mmm jordbær er godt, de går ann de utenlandske også, men jeg gleder meg masse til den store norske jordbærsesongen:))
Ha en fin pinsehelg!
Klemklem

Gry sa...

Hei Anita! Ja, så mye fint fra RM. Kan drømme seg helt bort ja.. SÅ deilig med jordbær og krem da, snadder.. ;) Ha en riktig så fin pinsehelg, kos deg! Klem Gry ♥

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita