søndag 23. mai 2010

Vasking av terasse gulv og nye lykter

Heisan i går var en utrolig deilig dag begynte med frokost på verandan kl 8 i strålende sol og fugle sang ,dagen kan vel ikke starte dagen bedre.....
Skyet ver etter hvert så da satte vi igang med å vaske ned verandaen med stabil terrasse vask og skal si det ble synlige resultater, det var som om vi hadde lagt nytt gulv. I dag er det litt kaldere i luften men solen titter frem så da får vi finne frem beise kosten og få på litt farge på gulvet igjen.
Ønsker meg sterkt nye hage møbler men synes det er vanskelig å bestemme hva vi vil ha så vi får lete litt videre.
Skal i tennårings bursdag til tante barn i dag så dennee dagen flyr nok bare av gårde.
Ønsker dere alle en fortsatt fin pinse.

Elsker hortensia utrolig lett blomst å ha med å gjøre ute om sommeren så de blir det nok flere av,disse koselig lyktene fikk jeg kjøpt meg på Nille i går,kjempe koselig :-)

                                                                     Klem Anita


.

4 kommentarer:

Villasol sa...

Den blomster er så lekker! Og det var lyktene dine også!
Jeg må også ta verandagulvet. Gruer meg! Er så mye jobb! Blir vel en tur på hagesenteret for meg i dag!

Ha en fin dag!

Klem Ingunn

Martilie sa...

Så flotte bilder og nyyydelige lykter!

Ønsker deg en flott pinsedag!


Tove

Veronica's hus sa...

Du så koselig blogg du har:)

pinseklem fra meg

Sheila Rosita sa...

Fine blomster og flotte lykter! :)

Klem! :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita