søndag 2. mai 2010

Flott nettbutikk

Da var det søndag igjen solen har vært litt fremme i dag men veldig kaldt når den er borte så da er det bedre å krype inn å blogge litt stedet :-)
Har vært innom en nettbutikk som har utrolig mye lekkert den må dere sjekke ut http://www.parcourrier.se/website1/1.0.1.0/38/1/ der var det mye som fristet. Fant den via bloggen http://magdalenashem.blogspot.com/ som også er vært et besøk.

Ha en fortsatt flott søndag alle sammen
Kelm Anita

Bildene er lånt fra Par Courrrier nettbutikk

2 kommentarer:

Villasol sa...

Der var det mye fint! Hmmm.. Godt og komme inn i varmen og bare late seg og blogge litt.
Tusen takk for koselige kommentarer og tips på bloggen min.

Ha en fin kveld!

Ingunn

Tomines hjem sa...

jaaaaa det var vi!! så dumt du ikke kom bort... vi satt på bilen utenfor, og jeg tror jeg var en bitteliten tur i skobutikken også.. da kommer jeg innom deg neste gang!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita