tirsdag 18. mai 2010

Annerledels tv benk

Heisan og vel overstått alle sammen,da var det noen dager med normal hverdag før det braker løs med noen fri dager igjen.
Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av tvn og tv benken vår,vi har gjort noe litt annerledels da vi ikke ville ha tv benk stående på gulvet under tvn lagde vi en innfeldt tv hylle i veggen (har bod på baksiden).

Lagde den i samme bredde som tvn og lakket den blank svart og synes resultatet ble veldig bra. Ledninger er gjemt bort (synes på et bilde men det er en som går av og på).Hylla stikker ca 15 cm ut av veggen under tvn så den tar ikke store plassen


        Ønsker dere alle sammen en fin start på ny uke.

Klem Anita

                                                                                    

4 kommentarer:

Beate i Husets Hjerte sa...

Det var jo et kjempebra tips da, hvis man har mulighet til det samme. Deilig å spare plass, for slike møbler stikker seg gjerne ut i rommet. Tven er flat og møbelet under tar like stor plass som før. Bra!!!

Martilie sa...

Så smart! Ingen av oss slipper unna store flatskjermer lengre, så dette var lekkert gjort!

Oppdaget deg akkurat og har lagt meg som følger. Masse flott å se hos deg, og gleder meg til å lese mer :)

Tove

Gry sa...

Hei Anita og vel overstått til deg også! Flotte bilder av familien din i det forrige innlegget, nydelige jenter du har!! Jøss, så smart den tv-benken var! Genialt å få skjult ledninger og at det ikke stikker ut. Kjempestilig! Ønsker deg også en fin uke før det snart er langhelg igjen ja.. Gjør ikke noe det ;) Klem Gry ♥

Marianne Lande sa...

Heisann! Så koselig blogg du også har! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :) Jeg har selvsagt lagt meg som følger her inne hos deg! Ha en strålende dag videre!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita