fredag 23. april 2010

Hylle & stæsj på badet

Da var hylla på badet endelig kommet opp på veggen. Vi malte om badet rett før jul da det var rosa(ikke pent), kommer fliser etter hvert men først må vi lage badet i 2.etg så vi har et bad vi kan bruke når vi pusser opp det nede.
Synes det ble veldig koselig med denne hylla over veggordene. Hylla er fra Ikea :-)

Finner frem litt stæsj her og der og det er ikke så mye som skal til før det blir koselig, noe grønt og litt lys så er mye gjort.

Fikk kjøpt denne koselige potta hos Floriss i dag ,greie ikke å motstå den, begynner jo å bli en del potter etter hvert, men det er jo såååååå mange fine der ute :-)

Denne kurven er også kjøpt på Ikea veldig kjekt til å ha do ruller oppi istedet for en kjedelig do pinne ,hengte opp et hvitt stoff hjertet så var den ferdig pyntet.



Disse flotte krukkene er fra Lisbeth Dahl og pottet fra Floriss dette har jeg stående på vasken, kjekt til oppbevaring av pads og q tips.
Ja dette var litt ting og tang bilder fra badet mitt, alltid artig med noe nytt. Da er fredagskvelden godt på vei og jeg har bare kost meg i bloggverden denne kvelden.

Tusen takk for alle koselige kommentarer og spor dere legger igjen etter dere,setter utrolig stor pris på det.
Ønsker dere alle sammen en fin fredags kveld

Klem fra Anita

7 kommentarer:

fryd&forandring sa...

Så koselig du har det på badet!! Smart med en dorull-kurv ja.. jeg har ihvertfall til gode å finne en dorullpinne som er fin å se på!

Flott veggord forresten! Ha en fortsatt fin fredagskveld!

Familien i Fjellborg sa...

Tusen takke for koselige kommentarer inne hos meg -setter stor pris på dine hilsner.sÅ koselig Anita - utrolg hva litt nye småting kan glede. klem anita

Fru Radich sa...

Hei Anita!
Helledussen så fin blogg du har, liker stilen i huset ditt. Jeg er 44 år ung og bor i sarpsborg. Har to store barn på 18 og snart 21. Jente og gutt. HM myrsnippe...... Håper du får en super helg, nyt livet.

Manne's hverdag sa...

Hei!!! Fant en flott blogg og det var din.

Legger meg til som følger.

Ha en flott helg!!!

Hilsen
Marianne

Besta sa...

Så koselig du har pyntet på badet:)
Ha en fin helg.
klem fra marilyn

Roka Design sa...

Kjempe koslig bad du hadde da:):)

Gunhild sa...

Kjempelurt med den korga til dorullane :D

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita