torsdag 1. september 2011

En sommer er over....

Ja det ser da sån ut, under 10 grader i dag grått og trist. Utrolig hvor opptatt vi har vært av været i år,men det er jo ikke så rart med alt det regnet.
Hagepaviljongen skal få stå til etter konfirmasjonen da er det vel på tide å pakke den vekk. Har ikke hatt mye glede av den i år,men men...
Drømmer om å bygge inn plattingen med tak og vegger da det er mye kjekkere med det været vi har her i Norge, da står ting litt mere skjermet.

Litt jobb i dag og fri i morgen ,da skal alle krefter settes inn til konfirmasjonen, gleder meg til å dekke bordet lage blomster dekorasjoner, lage mat....ja nok å gjøre.
Konfirmanten begynner å få vondt i halsen men vi får håpe det er noe som går fort over så den store dagen ikke blir ødelagt for henne.

Konfirmanten Bettina


4 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei
Ja tenk 1.september allerede.
Så du har konfirmasjon denne helgen, så spennende da. Gleder meg til å se hvor fint du lager det.
klem anita s

Anonym sa...

Ja, den følelsen har jeg også. Venter liksom på sommeren ennå jeg :-/ Lykke til med den store dagen. Alltid en milepæl i livet med slike merkedager. Klem fra Robrohuset / Sølvi

Kari ann sa...

Takk for koselige ord på bloggen min:-) lykke til med konfirmasjonen! Nydelig jente:-))
Klem Kari Ann

Gry sa...

Ja, nå høstes det Anita... Masse lykke til med forberedelsene, både til dere foreldre og til den stolte konfirmant! Ønsker dere en fin helg <3 Klem fra meg

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita