søndag 11. september 2011

Nytt bilde på kjøkkenet og stolt jeger

God søndag alle sammen,her regner det, grått og trist ,men skikkelig kosevær. Stod tidlig opp i dag og puslet litt rundt og snudde litt på ting. Fikk en pakke jeg hadde bestil i går som bla.inneholdt dette fine store skiltet. Har hengt det opp på kjøkkenet og synes det ble veldig koselig.litt lunere enn de hvite tre bokstavene som hang der fra før.

Far og Mille koser seg på jakt, fikk et trofe bilde fra dem i går og det er jo skikkelig morro når det klaffer, denne fuglen er visst større enn den vi har utstoppet fra før....
Ha en fin søndag her skal vi kose oss med levende lys,pusling i heimen,bake litt og tv. Blir vel masse fra NY i dag tenk det har gått 10 år siden terroren allerede, mine tanker går til de etterlatte der borte i dag .






9 kommentarer:

eventyrLise sa...

Jeg leste en annen blogg her (husker ikke hvem) om ei som hadde kjøpt det skiltet. Hun måtte levere det tilbake pga en skrivefeil i skiltet.

Håper ikke jeg ødelag for deg nå. Er jo et veldig fint skilt!

Ha en fin søndag

Thelma Louise sa...

tøft skilt...:-)) og morro med jaktbytte.:-)) kos deg inne i regnet.:-)

Anitas Interiør verden sa...

Hei mammalise takk for informasjonen, ser feilen men velger å beholde skiltet alikevel,så det ikke før du sa det :-)

Anita

Mamsens hus sa...

Kjempeflott skilt!
Hvor har du kjøpt det?
En flott storfugl jegeren fikk her. :)
Her er papsen syk og har ikke fått kommet seg ut i helga,
så nå gjelder det å bli frisk før han reiser nordover neste helg. ;)
Ha en fin søndag videre.
Klem

Gry sa...

Hei Anita! Så stilig det skiltet var!! Det ble berre lekkert på kjøkkenet deres ;) Flott jaktbilde også ;) Til stolvalget under her.. Skjønner at du har valgets kval.. Lekre begge to, men tror nok at jeg hadde gått for nr 1.

God søndag videre til deg ;) Klem Gry

Anonym sa...

smiler og ser at det er flere som får jakttrofe-bilder sendt:) Skiltet er like fint med eller uten skrivefeil:)

fru. Lærum sa...

det skiltet var knallfint!
ha en fin søndag!
klem tone

Anonym sa...

Stilig skilt, og heeeeeerlig bilde av matfar og stolt GS :-) Nå er det bare noen dager igjen før vi skal avgårde. Kjenner at jeg GLEDER meg
:-))) Kjempespent på hvordan min GS takler jakta, treningen har gått veldig, veldig bra... Klem fra Robrohuset.

Simones Country Home sa...

Halloen. ;o)

Oyyy for en flott fangst av gubben da, moro det ja. ;o)


Fint bilde da, kjøpt hvor?

Ha en super uke Anita.

Klem Simone ;o)))

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita