søndag 4. september 2011

Konfirmasjon




Da var helgens konfirmasjon over med to dagers feiring. Dagen i går gikk knirkefritt med både kirkebesøk ,mat og selskapet hjemme .-) konfirmanten var kjempe fornøyd med dagen.

Masse flotte gaver fikk hun også så nå blir det vel litt shopping på frk. tenker jeg . I dag har vi hatt venner og brodern med fam på lag da vi hadde utrolig masse mat igjen så det var godt å få litt hjelp til å tømme fatene.
Nå har vi ryddet opp og fått ting og tang på plass igjen så nå er det å plassere kroppen i sofaen og ta resten av kvelden med ro.
Ny uke i morgen,jobb og full fart på hverdagen igjen.
Ønsker dere alle en fortsatt fin søndagskvel, her bøtter det ned :-)

Våres to flotte jenter Kathrine og Bettina

Bildet er fra vennelaget i dag


Gavebordet
Litt av helgens blomster,konfirmanten ville ha høstbord




8 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Nydelig konfirmant, og vakre jenter du har Anita. :)
Flotte bunader,
er det Opplandsbunad?
Ønsker deg en fin søndagskveld.
Klem

fru. Lærum sa...

Hei og vel overstått konf, anita :)

nydelige jenter i flotte bunader.
koselig pyntet høstbord med nydelige blomsteroppsatser.

kos deg i sofaen, det er deg vel unt!
klem tone

MissMette sa...

Hei Anita :)
Gratulerer så masse med konfirmanten ღ så skjønn hun er... begge dine jenter forresten :) Nydelige bunader og flott dekket bord, kan tenke meg at det var en flott dag dere hadde ღ Ønsker deg en fin kveld videre og uke som kommer, klem fra Mette

Simones Country Home sa...

Hei på deg Anita.

Så koselig du har gjort det da. Å gratulerer så mye til Bettina. ;o) Så stor hun har blitt, er jo et par år siden jeg så henne nå. hehe

Ha en super uke.


Klem Simone ;o)

I`Døsset sa...

Gratulerer så mye med vel overstått. Nydelig konfirmant i fantastisk bunad. Ønsker deg ei flott ny uke.

Anne Karins Mat og Vin sa...

For noen helt alldeles nydelige jenter dere har!! Gratulerer så mye med vel overstått dag!
Skikkelig flott høstbord, et godt valg av jenta:)
Klem

Tomines hjem sa...

Kjære deg!! Gratulerer med konfirmanten.. Håper dere hadde en fab dag!! Noen gode tips!!? Vi har til neste år.. Gleder meg jeg... Mat fra Hadeland glass men kaker lager vi selv.. Blur nok å gjøre tenker jeg...

Ha en fin fin tur med jentene... Ta litt bilder så jeg får se da... Kos deg masse!!!!

Anette Willemine sa...

Så flotte bilder fra konfirmasjonen! Vakre jenter du har, Anita!

:)
AW

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita