tirsdag 6. september 2011

Ramme fra Kremmerhuset

Synes Kremmerhuset har så utrolig masse fint for tiden at jeg kunne fylt opp bilen med nye ting hvis muligheten hadde vært der. Denne flotte rammen kunne jeg virkelig tenkt meg å satt inn svart/hvite bilder av jentene fra konfirmasjonen i, tror det hadde blitt koselig,så det spørs vel om man ikke skal prøve å få tak i denne rammen.
Koselig å ha litt bilder på veggen synes jeg.
. Kos med Krakow damene og planlegging av utflukter i kveld, gleder meg.

Hva skal du bruke dagen til i dag ?

4 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

God morgen Anita
Så lekre rammer - løp og kjøp du, det er helt sikkert en grunn til du fortjener det ;)
Skjønner du gleder deg til i kveld. Her blir det gutte kamp med sønnen og landskamp etterpå, samt jeg skal prøve å få beveget kroppen litt. men først noen timer på jobb. Ikke så mye å gjøre her om dagen så det blir nok litt surfing på nettet idag.
ønsker deg en flott dag Anita
klem fra meg

Anne Karins Mat og Vin sa...

Takk for hyggelig og fin hilsen, det settes stor pris på!
Ja disse rammene er så fine. Har sett dem i butikkene en stund nå og skulle gjerne hatt et slikt rammesett. Blir nok veldig fint med bilde av konfirmantene i, en riktig god idè!
Ha en glad og fin dag videre:)
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott ramme! Kremmerhuset har masse lekkert! :) Ha en fin dag! Stor klem til deg!

I & du... sa...

Ja, Kremmerhuset har utrolig mye fint for tiden! :)

Ha en fin kveld! :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita