tirsdag 13. september 2011

Ny X pynt på peisen

Koser oss inne i dag,baker boller lager nye header tror jeg er fornøyd med den jeg har laget nå , enkel og grei. Sammen med skiltet jeg viste dere i forrige innlegg så fikk jeg også denne store X med skrift på. Har lenge ønsket meg en X å ha på peisen, har hatt grønn krans der før men nå ble det lyst og trivelig. Ble kjempefornøyd. Er glad i peisen og den rustikke veggen vi har laget rundt den,  og nå er det jo snart peis tid igjen.


Ved er bestile ,hører de sier det skal bli kaldere vinter i år enn i fjor så da er det best å få den på plass.....
Naboen (min bror) har begynt å bygge garage i dag gravemaskine og store lastebiler er i farta,skal bli spennende å se hvordan det blir ,da den er rett utenfor kjøkkenvinduet vårt. Blir sikkert veldig fint, deilig å få garage noe vi savner....



Nei å skal bollene bakes ut,så dere får ha en fin dag


5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempestilig :-) Har ikke sett den varianten med skrift før, men likte den veldig godt. Garage skulle jeg ønsket å hatt også. Men kommunen er ikke helt enig ;-) Det er en papirmølle uten like :-/ Håper bollene smakte, og ha en flott dag videre :-) Klem fra Robrohuset ( m/ firbente )

Bodil sa...

Kul bokstav! Her er også d gravemaskiner og graninge. Heldigvis er d snart ferdig, blur steinlegging og ny garasje.
Ved ja, godt å ha i hus. Håper ikke vinteren blir like lang og kald.
Klem Bodil

Unknown sa...

Stilig! Elsker disse bokstavene, har BAD selv i denne serien, selvfølgelig på badet, hihi;)

Digger det store skiltet i innlegget lenger ned, ønsker meg veldig et slikt et selv;)

Kos deg resten av kvelden, klem;)

Karna sa...

Tøff bokstav..... Lykke til med byggeprosjektet, er veldig glad jeg har garasje om vinteren...slippe å stå ute og skrape is grytidlig om morgningen....

Emidoras verden sa...

Flott X som passet ypperlig på peisen!
Blir spennende med garasje.Du får vise litt bilder etterhvert:)
Godklem.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita