fredag 16. september 2011

Ny dose med Green Gate


Har dere sett noe så vakkert som dette serviset, i dag må jeg innom butikken Bare oss 2 på Gran å begynne innkjøpet av dette vakkre serviset i rødt. Har det i blått (ikke til 12) og tenkte at det kan være fint å blande det med dette røde. Synes ikke det bare er juleservise ,selv om de kaller det det :-)

Liker ellers lite fra Green Gate synes det kan bli litt for søtt for min stil,men ser jo at veldig mange liker det, godt at smaken er forskjellig.

Hva synes du om dette nye røde serviset ?
Bildene er lånt fra Bare oss 2 på Gran  

12 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hjelp! Det blir vanskelig å stå i mot kjøp av nytt service.. Det er nydelig!! Helt enig, behøver ikke nødvendigvis være et juleservice, så løp og kjøp!:)
Klem

EKTE INTERIØR sa...

Hei!
Jeg synes det mønstrede serviset er kjempefint. Polkadottserviset blir litt for rødt i min smak. Faktisk så synes jeg de koppene oser litt sommer også så de kan man helt klart gå for året om! Skjønnet godt at du har falt for de blå også, de er kjempefine! :))

Unknown sa...

Hei Anita.

Jeg synes det meste av GG er lekkert! Også dette røde:)

Jegkunne tenkt meg MASSE:)

God helg til deg og dine:)

PS Spennende med USA, det står på ønskelisten min etterhvert også:)

Klem Linda

Hulda sa...

Så mye flott å se på her i bloggen din! Likte godt dette serviset fra GG. Har en god del derfra, bl.a noe fra det i blått og hvitt i samme stil som dette.

Veldig flott høstpynta utenfor døra hos deg. Likte så godt stilen din! Fant bloggen din nå, via en kommentar du hadde skrevet.

-Husfruas Memoarer-

Randi sa...

Det røde serviset er nydelig!! Synes ikke det er så "julete" at man ikke kan bruke det ellers, det er jo veldig koselig da. Jeg liker vel egentlig det meste fra GG, her i huset finnes både prikker og blomster:)
God helg!
Randi:)

Anonym sa...

Flott servise...farlig flott faktisk;)

Mamsens hus sa...

Digger det røde serviset. :)
Det kommer garantert noen kopper rødt inn til meg,
- og det blir ikke bare satt frem til jul. ;)
Ha en fin fredagskveld.
Klem

Anonym sa...

Hei og god fredag:) Så utrolig inspirerende å være på besøk hos deg igjen. Nydelige bilder av ditt vakre hjem. Det oser av høst og hygge både ute og inne hos deg. Jeg tenker definitivt på julen (nesten hele året).
Jeg har ingenting fra Green Gate, men synes det er fint. Jeg likte godt dette røde, både med prikker og mønster. Jeg har planer om å fylle et skap fullt av forskjellige tekopper, så dette ville passet inn der:)
Takk for tipset;) Jeg får handle litt på neste lønn...
Klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg. :o)

Ja jeg liker det svært godt, jeg har ikke noe av det enda, men mye av det gamle sukkersøte. hehe Men har besst det blå av Nina til 6 pers. Men lurer litt på detta røde også. ;o)

Ha en super helg.


Klem Simone ;o)

Villa Minde sa...

Kjempefint!! Kunne godt tenkt meg litt rødt, både til hverdags og ikke minst til jul <3 Ønsker deg en herlig lørdag! Klem fra meg

Gry sa...

Koselig service og kjempefint til jul! Jeg liker mange av GG sine ting, men synes det er fint å blande litt.

Fint nytt profilbilde av deg også ;) En god helg videre til deg! Klem Gry <3

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hei! :) først, så flott mynta på trappa di i innlegget under her! Og gg har utrolig masse flott! Dette servicetilbud var nydelig! Klemmer fra solveig

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita