mandag 12. september 2011

Litt gardin og pute planlegging for julen 2011

Mandag morgen,ny uke,ukene går og plutselig så er julen her. Har fått den nye katalogen fra Stoff og Stil med egen julekatalog og der var det utrolig mye fint. Skal få sydd meg noen nye lift gardiner til kjøkken og soverom og tenkte å få gjort det hos stoff og stil. Litt nye puter skal jeg også sy så her er det bare å bestille stoff å komme igang.
Har dere brukt stemmeretten deres da damer?  vi skal gjøre det i dag, blir spennende å se hva  utfallet blir. Ønsker dere alle en fin dag


Har du begynt å tenke på julen enda ?

En liten smakebit av hva man kan kjøpt hos stoff og stil av julestoffer

                                                       


3 kommentarer:

Villa Minde sa...

Jaa jeg har begynt å tenke på julen <3 <3 Nå har vi endelig fått nok plass til å samle familien hjemme hos oss for julefeiring og det synes jeg er så utrolig koselig ;o) Nydelig stoff, det ga meg enda mer "julestemning" hi-hi ;o) Stemmeretten er ikke brukt ennå, men det blir gjort i kveld! Ha en flott dag! Klem fra meg

Familien i Fjellborg sa...

Så lekre stoffer - ja tenk nå begynner tankene å svirre mot jul.
ønsker deg en flott dag
klem anita s

Mamsens hus sa...

Flotte stoffer.
Jeg har ikke vært på stoff og stil enda men tror jeg må få tatt meg en tur snart. ;)
Ha en fin dag. :)
Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita