søndag 24. oktober 2010

Vi strikker oss varme


Happy søndag

Elsker søndager.det er dager da man gjør litt andre ting enn man gjør reten av uka. Tidlig opp og fyrt i peisen så nå blir det godt og varmt i heimen.
Vi har begynt å strikke osss teppe til å ha i sofan, Bettina og jeg har begynt på hver vår rad som senere skal syes sammen.
Spennende å se hvordan det blir til slutt.
Ønsker dere en innholdsrik søndag.

PS takk for tilbake meldinger ang malen på bloggen tror nok den blir sån som den er nå ,med litt små justeringer

Klem Anita


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jo lekkert ut
Gleder meg til å se det ferdige resultatet
Er så deilig å sette seg ned med ett strikketøy
Jeg holder på med en hals nå..

fryd&forandring sa...

Herlig, det kommer nok til å bli deilig fremover. Teppet ser fint ut, det jeg kan se av det! Venter på bilder av det ferdige resultatet etterhvert!! Fortsatt god søndag.
Klem

Gry sa...

Åh, så deilig og fint det ser ut <3 Elsker pledd! Morsomt å få det til selv da ;) Ja, slike søndager er gode. En fin ny uke til deg ;)) klem Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita