torsdag 21. oktober 2010

Kald morgen

                                                                    For en flott dag

Har fri i dag men er fortsatt ikke i form, Bettina er også hjemme fra skolen i dag med samme plager som meg. Men vi koser oss med fyr i peisen og nå skal vi bake brownies, noe godt må vi jo ha selv om vi ikke er helt i slaget. Bare å pakke seg inn med puter og pledd og nyte dagen :-)
Her viste gradestokken -8 kalde i dag tidlig så vinteren kommer nok forterer enn vi aner. Gleder meg til SNØ da er det snart jul og man koser seg masse inne.

Ha en fin dag alle sammen


Var det kaldt hos dere i dag ? og har dere fått snø? ( bildet er fra i fjor)

Klem Anita

4 kommentarer:

Gammel stil sa...

Nydelige bilder:) Masse god bedring!!:) Kos dere med brownies!!:)

Klem:)

Besta sa...

God bedring til dere også, har ikke fått gjort så mye idag...håper på en bedre dag i morgen. Men jeg har fyrt, endelig er det godt og varmt i stua.
klem fra marilyn

Karna sa...

Kaldt her også...og klink is på veiene, så det er ikke noe morsomt å ta bilen ut av garasjen....brrrr......, men heldigvis snart helg!

Tino sa...

Det er deilig å kose seg inne med pledd og puter når det er surt og kaldt ute.
Kom noen snøfnugg i går kveld, og -1 i dag morges her på østlandet.

En god helg ønskes deg!
Klem T

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita