tirsdag 12. oktober 2010

Litt lys og varme i gangen


God morgen kaldt og friskt her i dag :-)
Må vel ut i boden og fylle opp ved kurven kjenner jeg, godt å få litt lunk i huset når man har fri og skal kose seg hjemme. Litt trening først på morra kvisten, tur med Mille så litt hus arbeid også får man se om det er igjen litt kose tid etter på..


Fikk laget til litt koselig lys stemning i gangen i går med ny innkjøpt lykt, synes nesten det ble litt jule stemning over det. Kjenner at jeg begynner å glede meg til jul og alt det som følger med julen.

ha en strålende dag alle blogg venner

Klem Anita

9 kommentarer:

Janicke sa...

For en nydelig benk du har i gangen :-)

Jeg ønsker deg en fin dag!

Klem fra janicke

Villasol sa...

Så koselig! Nydelig benk! Du har fått det så koselig. Måtte fyre opp her i dag også.
Ha en koselig fridag!

Klem Ingunn

Gammel stil sa...

Hei:)

HELT fantastisk!! Du har det vakkert:)

Klem:)

Tino sa...

Så flott benk, og koselige puter. Blir lunt og koselig med lykten!

Ha en fin høstdag!
Klem T

Manne's hverdag sa...

Kjempekoselige bilder fra gangen din!!!
Og ekstra koselig med levende lys.

Ha en fin dag videre!!!

Hilsen
Marianne

Konvallhaugen sa...

Hei!
Så snedig.... med disse gardinene. Ler litt selv jeg og.
Føler at det er litt soveromsaktig med dem, men uansett så finner jeg vel en løsning på det.
Flott benk du har i gangen ja, og jul... ja snart er den her. Gleder meg!
Vi blogges!
Liv Johanne

Home By Virginia sa...

Nydelig ♥

De putene er bare så vakre... Skikkelig julestemning ja... Jeg gleeeder meg til jul...!!! ☺ ☺ ☺

Klemmer fra MV ♥

Besta sa...

Så koselig stemning i ganga:) Nydelig benk og lykt.

klem fra marilyn

Marens Interiørverden sa...

Hei Anita!
Så fin blogg du har, og lekkert hjem!
Stilig med pimpinga av benken;) de putene er bare rååekkre! hvor har du kjøpt de?
Klem Maren

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita