tirsdag 5. oktober 2010

Mere Ikea kjøkken skap og litt div

Happe tirsdag

Her er vi tidlig oppe på en fridag, deilig å få brukt hele dagen til noe fornuftig (fek. blogge litt på morra kvisten ) smiler :-)

Kom på at jeg har jo mere Ikea kjøkken skap i huset, på soverommet har vi laget en benk under tv til duker og sengetøy, veldig liten plass der så da var det kjekt med disse skapene da de ikke er så dype.


Ny klokke har jeg fått meg også ,bare hengt opp på en ledig spiker, har litt planer for soverommet så den skal ikke henge der. Tenkte å prøve ut den nye malingen pure color ser veldig fin ut :-)


Så litt små kos på andre siden av senga, flotte rammer som er fra Kriina interiør som dere kan besøke her :-)http://kriina-interior.blogspot.com/

Nå stikker vi av gåre på spinning så dere får ha en flott dag alle sammen

                                                                   Klem Anita


2 kommentarer:

Gammel stil sa...

Fantastisk søt og nydelig klokke:) Og de andre bildene, helt herlig!

Stor klem:)

Manne's hverdag sa...

Hei Anita - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

Skap får man aldri nok av og dette var en kjempefin løsning. INSPIRERT jeg nå altså!!!

Ha en fin tirsdagskveld!!!

Klem fra
Marianne

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita