søndag 24. oktober 2010

Klarer ikke motstå.........


Ja nå er den altså på plass i butikkhyllene min værste fiende mot jule antrekket. Julemarsipanen er noe av det beste jeg vet av søtt i disse juletider :-))
Helt utrolig at de må putte dette ut i butikkene over 2 mnd før det er jul,kunne godt ventet litt for min del.

Er dere glad i marsipan ?

Ser julekakene også har ankommet hyllene,så jula kryper tettere på oss det vi henger med.
24.10.2010 i dag er det 2 mnd til julaften og det går fort.

Ha en flott og innholdsrik uke alle sammen

Klem Anita

3 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Jeg ELSKER marsipan med sjokoladetrekk fra nidar bergene.. hmmmm men må nok være forsiktig i år for mandler er noe som jeg har begynt å reagere veeeldig på... tenk 2 mnd til jul... vips så er julen her. Ønsker deg en flott uke anita
klem fra meg - anita s

Karna sa...

Kremt...måtte kjøpe med meg en boks med pepperkaker i helgen....pepperkake og krokanis...namm......Blir såååå fristet....

Besta sa...

Ikke så veldig glad i marsipan, bortsett fra Anton Berg:) Der er jeg håpløs.

klem fra marilyn

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita