søndag 17. oktober 2010

Vi fyrer med ved


Happy søndag

kose dag hjemme i dag. Bettina og Ruben har vært på hytta og lagt opp båten i helgen og Kathrine og jeg har kost oss hjemme etter jobb. Kaldt i huset i dag så da måtte vi få fylt opp ved dunken med litt ved,så nå spraker det og gnistrer i peisen. Det blir så deilig varme i huset når man fyrer med ved.

Nå skal vi avgårde i bursdag til yngste til brodern så vips så var denne helgen over.

Fyrer dere med ved ?



Ha en fin søndag alle sammen

Klem Anita

7 kommentarer:

Violetta sa...

Å ja da, vi har fyrt både i går og på fredag. Blir så deilig varme i hus og kropp... Ingen ting slår levende varme! :) Nå gjenstår bare å få fyllt vedlageret, så er jeg klar for en lang vinter.

Koselig vedkurv du har!

Besta sa...

Å ja, vi fyrer nesten bare med ved:) Blir en deilig varme av det.
Ha en fin uke.

klem fra marilyn

Tino sa...

Deilig med vedfyring, koselig knitring,deilig varme og kos å se på flammene.

Ha en fin søndagskveld!
Klem T

Grønnsakshagen sa...

Kjemp herlig å fyre med ved:-) det er det første jeg gjør hver morgen når jeg står opp nå for tiden. Blir så deilig varme også:-)

HEGEMOR.COM sa...

Hei!
Noen dager siden jeg har vært innom deg - mange fine bilder (som vanlig:)
Likte så godt benken din! KJempenydelig!
Og ja, vi fyrer snart med ved - bare den nye vedovnen blir innstallert! Gleder meg:)
Ha en fin uke:)
Klem fra Hegemor

Janicke sa...

Vi fyrer også med ved, og det er så koselig :-)

Ha en fin uke :-)
Klem fra Janicke

Elin | Draumesidene sa...

Hei Anita! Takk for fin helsing! Her skulle vi fyrt med ved, men har ikkje fått inn ny ovn enno... ;) Men varmepumpa suser, så vi lid inga nød! Ynskjer deg ein flott dag!

Klem E :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita