onsdag 6. oktober 2010

Kjøkken kos en høst morgen


Onsdag morgen

ja det regner bortover her i dag skikkelig høst, frister ikke å gå til bussen i dette været,men det er vel bare å kle seg å komme seg ut. Tror nok ikke dårlig vær er grunn nok til å bli hjemme fra jobben :-))



Tatt noen steminigs bilder av en enkel krakk fra Ikea som jeg har stående på kjøkkene med litt pynt som må fjernes hver gang den skal brukes, noe mannen i huset ikke er spesielt begistret for....

Bildene har fått rosa ramme som støtter kreft foreningen,noe jeg håper dere alle sammen støtter opp om. Vi mistet pappa i kreft for 3,5 år siden og vet hvor tøft dette kan være, så alle bidrag hjelper

Ønsker dere en fin onsdag

Klem Anita

7 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

God morgen, Anita!
Så herlige bilder du viser fra kjøkkenet ditt! :)
Herlig med god tid om morgonen, og tenne lys og kose seg!

Ha en fin dag!
Klem

Hverdagen vår sa...

Så flott blogg og ikke minst flott hjem:) så hit kommer jeg igjen, ser jo at du liker flere av "mine" butikker som confetti på Jessheim, jeg har "falt" litt av i sommer da jeg syntes det var litt mye romantisk der, men det er jo fordi jeg liker litt annet da, butikken er jo fin for det.

Hjemmet deres var iallfall flott og ser ut som din datter velger rett hylle for bilde av hunden deres var herlig, har selv en datter som flyr med kamera over alt, og fortsetter det sånn så blir det nok en liten fotograf spire-

håper dere får en fin høstdag, selvom det ser ut som vi skal regne bort i dag-

Klem fra Eli

(la deg til i listen min;)

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Så koselig kjøkkenet ditt ser ut. Dårlig vær er nok ikke grunn god nom men jeg fikk beskjed om å holde meg hjemme og knaske antibiotika. Det var en god grunn. Her prøver jeg å kose meg best mulig men jeg kjenner at antibiotikaen begynner å virke for her begynner kreativiteten å boble:)

Gammel stil sa...

For et nydelig kjøkken du har!! Helt fantastisk:)

Klem:)

Grønnsakshagen sa...

Så fine bilder:-)

Karna sa...

Super koselige bilder, heldigvis så er det opplett her i dag, men herlighet for noen sammenhengende rengbyger det har vært...holder for lenge nå....

Nina Iren sa...

Heia. Kom over bloggen din nettopp!! For et vakkert hjem du har å så fin blogg du har.....legger meg til som følger jeg.

Nina

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita