onsdag 13. juni 2012

Snygga "tasslor"



Hei bloggen

Ikke så ille som Maria Montesami,men liker godt dusker eller tasslor som hun kaller det. Fant disse flotte duskene på KID i går og falt pladask så de måtte bare bli med hjem.
Har hengt dem på det gamle skapet som oldefaren min har laget,en på hver nøkkel.

Disse er ikke til gardiner da de har veldig kort snor så dette er bare pynte dusker :-)

 2 for 1 av alle pynte puter på KID nå så løp og kjøp damer ........

Litt bilder av duskene kommer her. 

Velkommen til nye følgere, er utrolig overasket over alle treffene på forrige innlegg om stolene mine,snart 1000 treff, rekord for meg :-))))

NYT DAGEN !







7 kommentarer:

Elis lille rede sa...

De duskene var jo kjempelekre! Dekorativt å henge de på nøkler. Smart også, så forsvinner ikke do-dør-nøkkelen så lett, heller;)Må nok ta meg en tur på KID, ja.
Ha en toppers dag på Hadeland. Ikke så langt fra Hønefoss der jeg bor.

Klem fra Eli:)

Unknown sa...

Kjempefine dusker:)

Spisestuen din ble kjempelekker med nye stoler!

Ha en flott dag:)

Klem Linda

Anonym sa...

De var jammen kjempefine. Jeg liker også dusker på nøkler :-) Ikke så rart at det ble så mange treff på forige innlegg. De stolene passet jo bare helt perfekt !! :-)

Thelma Louise sa...

Minner meg litt om "Svenske Hollywood fruer" om du har dumpet innom de på TV 3 ? altså dusker..hun ene er hekta på dusker...det er hun som er mest "normal" av de :-) om det går ann å bruke et sånt ord...Men dusker er kult..jeg har det på smykker og vesker.:)

Ha en kos dag..)

Liliana sa...

Looks adorable, great work ;)

xx Liliana
http://delightfull.eu

Janicke sa...

For noen flotte dusker, Anita! Tror nesten jeg må løpe å kjøpe noen sånne selv :-)

Takk for tipset med putene på kid - me like :-)
Klem fra janicke

Janicke sa...

For noen flotte dusker, Anita! Tror nesten jeg må løpe å kjøpe noen sånne selv :-)

Takk for tipset med putene på kid - me like :-)
Klem fra janicke

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita