fredag 1. juni 2012

Mitt bidrag til NIB sin utfordring....


Velger å bidra med følgende bilder fra ute plassene våres på terassen,litt forskjellige bilder fra de tre forskjellige sitte gruppene våres.
Gleder meg til å se masse flott sommer inspirasjon her :-))

Lykke til alle sammen!!


Her har vi morgen solen og til godt utpå dagen så her koser jeg meg med frokost før jeg skal på jobb :-)




Dette er spise plassen våres under markisen ,her sitter  vi når vi trenger skygge:-) og når vi skal innta grillmaten :-)



Og her koser vi oss i sene kveldstimer sammen med gode venner i trivelig lag :-))





9 kommentarer:

Regnbuedrops sa...

herlig herlig, i det teltet vil jeg sitte og kose meg =P
Masse lykke til.
Klem

Inspirasjon fra Elin sa...

Jeg synes du har sydd så kule puter jeg. :)

Janicke sa...

Får jo bare så lyst til å slå meg ned med et glass Cava hos deg, Anita :-)
Lykke til :-)

Klem fra janicke

evalevabo sa...

Underbart underbart lloovverly. Jaaa där sitter jag gärna.
Puss o kram Eva

Thelma Louise sa...

så koselig det er hos dere.:))

Anette Willemine sa...

Dette var kjempekoselige grupper! Så heldig du er som har flere steder å boltre deg på. En slik paviljong ser virkelig smart ut. :o)

Ønsker deg en fin kveld!


AW

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flotte bilder fra uteplassene deres! Herlig med paviljong :) kan godt skjønne at dere koser dere der :) Ha en flott dag :) klemmer

Villa Wikan sa...

Virkelig en drøm av en uteplass!
Lykke til i utfordringen.
Klem Linn

HEGEMOR.COM sa...

Supernydelig og fint, Anita!!!! Jeg ville hatt ALLE tre sittergruppene:) Lykke til i konkurransen!!
Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita