tirsdag 5. juni 2012

Litt endring på kjøkken veggen


Hei bloggen !

Fridag og solen skinner og ferien nærmer seg. I går fikk jeg ordnet innreise dokumenter til USA så da kan vi bare pakke kofferten.

Gjorde litt endringer på veggen i gangen ,som igjen dro med seg at det ble litt endringer på kjøkkenet også,denne hyllen hang i gangen,men gjorde seg jo godt på kjøkken veggen :-)

Fikk bestilt meg litt varer fra Telma T nettbutikk i går også,gleder meg til det kommer,utrolig massse fine ting der,masse flott sommer pynt :-)
Damen bak nettbutikken kan besøkes på denne bloggen  http://thelma-louise-oslo.blogspot.no/, en blogg jeg har fulgt lenge,så ta en titt :_)

Slikt å gjøre i dag, hus,lege besøk med Kathrine, hente noe varer jeg har kjøpt på facebook,viser dere senere,tror det blir fint.

Nyt dagen  folkens!!





4 kommentarer:

evalevabo sa...

Sååå fint. Och vilken terass ni har. Läckert värre. Urfint!!
Kram Eva

Janicke sa...

Så fint det ble! forandring fryder :-)

Kos deg resten av uken!
Klem fra janicke

Line sa...

Så koselig :) Her var det masse flott inspirasjon, så jeg legger meg til som følger :)

fru. Lærum sa...

morro med litt forandring :-)
skiltet var så fint.

klem tone

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita