torsdag 7. juni 2012

Savner.....



Savner de varme flotte dagene vi hadde i pinsen,kunne sette seg ut på terassen å nye frokosten og en kopp te,som jeg gjorde på bildet her.

Litt sol,litt regn,blå himmel,grå himmel, ja sån er dagen her på Grua i dag!
Ut på tur med Mille,middag og så til Hønefoss og hente spise stue stoler,gleder meg masse,spennende å se om hun har noe annet som frister også, ikke at jeg er i tvil om det, skal bytte ut stolen i stua etter hvert og kunne godt tenkt meg Love seat stolen fra TM,så vi får se.....men først sommer og USA så får vi se hva som er igjen av penger etter turen, for det blir jo SHOPPING der, tjoooho!!!

Kommer bilder av stoler og bord senere i kveld



2 kommentarer:

Jatte sa...

Savner det været jeg også .. er så skiftende vær at man kan liksom ikke planlegge noe nå for plutselig regner det igjen ;)

Men sola kommer vel tilbake snaaaaart!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte★

Janicke sa...

Jeg vil også ha go'været tilbake! Late dager på terrassen med vin og gode venner :-)

Gleder meg til å se stolene, Anita :-)
Klem fra Janicke

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita