tirsdag 19. juni 2012

Rosa innslag i heimen


Har et bra innslag av rosa i huset for tiden, liker den svale flotte fargen ,oser sommer. Her skinner solen i dag, blå himmel, typisk at man da har byttet bort fri dagen med jobbing :-(

Har begynt å finne frem litt sommertøy og planlegge litt pakking,men meste parten blir vel gjort på lørdag.
I morgen er det avslutting på ungdoms skolen og videregående så vi må desverre dele oss å gå på hver vår avslutting i morgen .

Rart at det er to store epoker som er slutt, Kathrine ut i arbeidslivet som lærling hos en av Oslos store tatovører....
Bettina begynner på ny videregående skole på Gran som åpnes til høsten, blir spennende.

Her litt bilder av rosa i heimen.
Nyt dagen


Denne flotte lysestaken er fra http://http//elisesverden.no/, elsker den ,utrolig flott når alle lysene er tent :-)





Hvilken farge går igjen hos deg om sommeren ??




7 kommentarer:

I Det Lille Grå Huset sa...

Her går det også i rosa!
Veldig mye fint på bildene dine =)
Og de nye spisestue stolene deres var virkelig prikken over i'en =)
Ha en fin og solfyllt dag!
God tur til sol og varme!
Klem Line

Anitas Interiør verden sa...

Tusen takk for det Line, hyggelig at du likte stolene,er veldig fornøyd med dem.
En fin dag til deg også

Klem Anita

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for det! Ja, rommet er blitt riktig så funksjonelt. Veeeldig fornøyd! ;)

Sommerfargene mine er rosa, lavendel og turkis. Går visst aldri lei de fargene. :)

Så utrolig flott du har fått det! Du har visst skiftet ut det meste av møbler. Nydelig! :)

Klem

Thelma Louise sa...

Kos :-) kommer Ann på om jeg er hjemme El i Sverige, der er det jo mest blått som gjelder. Hjemme er jeg nok mest svak for rosa :-)

Ja årene går fort,de små håpefulle blir store:-)

Deiligmed ferie snart, pakke er valgets kval, et luksus problem ;-)

Klem

Janicke sa...

Nydelige bilder, Anita :-) Jeg elsker rosa effekter i heimen, det er en så rolig, pen, lett og matche farge!

Heldig er du som snart skal ut og reise :-)
Tenk å bare pakke små skjørt og topper. Selv skal jeg til nord-Norge og er i ferd med å pakke regntøy, støvler og ullundertøy..... Uansett klær, ferie er ferie og jeg kan sover leeeenge på morningen :-)

Ha en fin kveld :-)
Klem fra janicke :-)

fru. Lærum sa...

Jeg var veldig rosa i fjor, i år er jeg på grønn.....liker duse farger på sommeren :-)
Jeg er fortsatt rosa ute ;-)
Trenger Kathrine noen å øve på ;-)

klem tone

Anitas Interiør verden sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer, går nok mye i rosa her.

Tone, hun gjør sikkert det etter hvert,men har ikke kommet igang med selve tatoveringen enda, foreløpig bare tegning,men når den tiden kommer så trenger hun litt ben og armer. Skal gi henne beskjed jeg :-)

Klem Anita

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita