onsdag 6. juni 2012

Skrinet med det rare i .....


Ja da er det på plass, det fine sølv skrinet som jeg fikk kjøpt på facebook sine salgs sider i går, synes det var finere i virkeligheten enn på bildet og det er jo alltid bra.
Hadde tenkt å ha nøkkler som bare blir slengt oppå kommoden i dette skrinet,men det blir vel MEG som må legge de oppi der :-)

I morgen går turen til Hønefoss og TM Design for å hente spisestue stolene våres, gleder meg veldiiiig!!!!
Tror det blir kjempe lekkert!!
Bilde kommer når de er på plass.

Have a nice day!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig det skrinet var. Forstår godt du ble fornøyd :-))) Ser frem til å se stolene du har kjøpt. Lurer på stoler fra TM til spisestuen selv ;-)
Klem fra robrohuset.

Mayes Krypinn sa...

Skrinet var kjempefint. Spent på å se stolene dine.

Klem Maye

Thelma Louise sa...

Tøft skrin.:) blir spennede med nye stoler.:))

Ha en kos kveld..jeg har vært ute og er sååå kald..at jeg nesten ikke klarer skrive..stiiive fingre..)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita