torsdag 14. juni 2012

Her skal det trimmes.....



Ikke interiør akkurat men denne nye doningen står nå i stua,skal etter hvert flyttes opp i 2 etg. Det var kjempe salg på spinning sykkler på XXL så da var det bare å slå til. Hadde begynt å kjenne på at jeg savnet spinninga igjen,men ikke det at klokka måtte ringe hver eneste fridag for å komme meg på trening. Nå ringer ikke klokka og hele familien kan bruke sykkelen å komme seg i bedre form.

Fikk tatt først økta i dag og det var deilig, bra musikk på øret og da gikk det unna:-)
Sikkert kjempe vondt i rompa i morgen,men det går over.

Her laver regnet ned som vanlig, trist :-( Bettina er på overnattings kano tur  med klassen ,håper de ikke blir alt for våte.

I morgen er det helg igjen, bursdagsfeiring for Ruben og Bettina i helgen så da er det nok å henge fingrene i.

Ha en fin kveld, nå er det Gossip Girls for a mor .



3 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med ny doning!
Jeg elsker spinning, men vil nok heller sykle i sal med musikk dundrende ut av høytalerne :) Ellers er det racer ute på landeveien for min del :)

charm design sa...

Så flink du er,lykke til med treningen.En riktig fin helg til deg også.

Bodil sa...

Gleder meg til å komme i gang m trening, du er sprek;-)
Du har vunnet på min giveaway. Send meg en mail m din adresse så får jeg sendt d før jeg føder, hehe.
Klem Bodil

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita