mandag 8. august 2011

Oppgradering av soverom


Mandag morgen og hverdagen er i gang for de fleste, her i huset er det stille jentene er på tur og far er på jobb og mor er fortsatt sykmeldt, håper jeg kan begynne å bevege meg litt i løpet av uka igjen.

Vi har som sagt begynt å male opp rommet til Bettina fra vanilje til egge hvitt og muskatt, er veldig spent på å se den fargen,Bettina har selv valgt ut fargen.....
Ny seng og litt nye møbler kommer også etter hvert så vi gleder oss veldig til det blir ferdig. Tenkte vi skulle male kommodene fra Ikea lyse,  er litt spent på hvordan det blir pga materialet men tar en sjangs.....Dette tar jo litt lengre tid enn jeg hadde tenkt for jeg hadde jo tenkt å bruke siste ferie uka mi ,men nå klarer ikke jeg å male så da blir det bare litt kvelds maling, men vi kommer nok i mål denne gangen også.



                                                         Ønsker dere alle en ny fin uke.
                                                              Oppfølging kommer.....

7 kommentarer:

Bodil sa...

Ja, her er hverdagen i gang. Jeg har enda ei uke hjemme alene før jeg begynner å jobbe etter å ha vært hjemme i 1,5 år...iiiik!!

Så gøy med oppussing, selv om malinga ikke er så artig! D blir gøy å se resultatet!

God bedringsklem til deg!
Klem Bodil

Guttemamma sa...

Dette blir nok kjempefint!! God bedring til deg!!
Klem♥

Thelma Louise sa...

ja dette må vi jo få en oppfølgning på.:-) ny god uke til deg også.:-))

Klem

Mamsens hus sa...

Spennende, gleder meg til å se ferdig resultat. :)
Ang. malen min. Jeg gikk inn på rediger htlm, nederst der ligger koden til nye formgivnings mal som er den jeg bruker.
Jeg er VELDIG dårlig på data, og er ikke sikker på om jeg forklarte meg forståelig nå.?
Men jeg lærer stadig, he, he ;)
Det eneste jeg ikke er fornøyd med er headeren,den ble altfor stor. På testbloggen ble den perfekt men ikke snakk om at jeg får den til på hovedbloggen.
Ha en fin kveld. :)
Klem

My home is my Castle sa...

Gleder meg til å se mer av dette ;) Jeg skal og pusse opp noen soverom.
Tusen takk for din koselige kommentar inne hos meg :))

Ha en fin kveld.
Klem,Kari

fru. Lærum sa...

gleder meg til å resultatet, Anita...blir nok veldig flott, kjenner jeg deg rett :-)klem

Unknown sa...

Aiaii, dette blir spennende å følge med på;)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita