torsdag 11. august 2011

HOME




Torsdag allerede snart er denne uken over. Bettina kommer hjem i morgen fra konfirmasjons leier i Kragerø og Kathrine kommer hjem på søndag fra Tyrkia,skal bli utrolig godt å få hjem jentene igjen. Hadde en tur på Ikea sammen med min svigerinne og niese i går og jammen meg greide vi å fylle opp bilen helt,stakkars Alexandra satt inneklemt blandt pappesker,men klaget ikke da dette var ting til rommet hennes.
Fikk kjøpt meg litt småting til huset og en stor sjablong til rommet til Bettina,gleder meg til å se hvordan den blir.
En liten tur innom Living ble det også, der fikk jeg rasket med meg noe sengetøy som var på salg, alltid kjekt,så nå skal det skiftes på sengen.
I morgen er det skomessa igjen gleder meg til å se hva neste sommer har å by på :-))

Ha en strålende dag alle sammen her skinner solen


8 kommentarer:

Hei sa...

Ett ord: Vakkert!

God hilsen fra Sol i Villa Blå

Mamsens hus sa...

Høres ut som en fin dag. :)
Fine bilder du viser,
ha en fin dag videre.
Klem

Anonym sa...

Så fint det ble. Også så fin blogg du har. Legger meg til som følger jeg :-))) Klem fra Robrohuset.

Emidoras verden sa...

Flotte lysestaker!
Herlig farge!
Blir spennende å se når du får opp sjablongen..:)
Lykke til på messen. Sikkert mye lekkert som kommer i butikkene etterhvert.
Klem fra meg.

Ingvild sa...

Lekre bilder. Høres ut som en riktig kjekk dag du har hatt.

Klem,I

fru. Lærum sa...

flott bilde, Anita og lysestakene var lekre. nydelig blåfarge! ha en fin helg i solen! klem tone

Thelma Louise sa...

Komfort leir i Kragerø, da har hun nok vært sammen med en i min fam som er leder der :-)) tror de har det fint der :-)) kos å få hjem Tyrkia fareren også tenker jeg. En god søndag til deg

Villa Minde sa...

Så lekkert!! Ser at du har lagt inn mye inspirasjon her inne i løpet av sommeren, jeg gleder meg til å lese meg nedover i bloggen din! Ønsker deg en flott søndagskveld! Klem fra meg

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita