onsdag 10. august 2011

Ønsker meg nye stoler til spisestua

Som jeg har skrevet her før så har Veronica fra Tomines Hjem begynt å importer møbler til veldig bra prisesr. Høyt på ønskelisten min står disse stolene, de koster kr 2400,- pr stk( mens orginalen fra RM koster kr 5000,-) så her er det jo penger å spare :-)

Må prøve å få solgt de stolene vi har i spise stua nå pluss de gamle stolene til kjøkkenbordet så da nærmer vi oss ......Tenkte bare å kjøpe fire stk og heller skjøte på med kjøkkenstoler når vi blir flere. Skal besøke Veronica en dag å få låne med meg en stol så jeg ser om de passer til spisebordet vårt, litt kjedelig å kjøpe bomkjøp.
                                           Gleder meg

Bildet er lånt fra RM design



5 kommentarer:

Bodil sa...

Skjønner VELDIG godt at du vil ha disse rundt spisebordet...råfine!!!!
Klem Bodil

fru. Lærum sa...

kjempeflotte stoler, Anita...ingen problemer å skjønne at du ønsker disse. Ser ut til være veldig gode å sitte i også. klem tone

Ingvild sa...

Ja disse stolene er flotte - og fantastiske å sitte i.

Jeg har vurdert noen slike på endene av bordet sammen med de jeg allerede har kjøpt...

Lykke til... Ps: day brettet var knallfint - og en ordentlig fin pris på det også...

Ha en fin kveld,
klem,I

Emidoras verden sa...

Kjempefine stoler.
Skjønner godt du kunne tenke deg disse:)
Har selv en spisestue jeg kunne tenke meg å fornye, men enn så lenge får den duge litt til:)
Ha en fin kveld Anita!
Godklem..

MissMette sa...

Skjønner godt at du kunne
tenke deg disse, nydelige!!
Ønsker deg en fortsatt fin
uke, klem fra Mette

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita