lørdag 6. august 2011

Lekkre nyheter fra Perfect Home




Heisan da var det helg igjen, tidlig opp i dag da Bettina skulle avgårde på konfirmasjons leier til Kragerø i dag og bussen gikk 08.20, i morgen drar Kathrine og en venninne avgårde til Tyrkia for en uke med sol og sommer, litt rart og sende henne på tur til syden uten oss,men dette er to fornuftige jenter så det går nok bra, var jo bare 17 1/2 jeg når jeg dro alene første gang.......en erfaring rikere her i livet


Fikk den nye katalogen fra Perfect Home i går og der var det masse lekkre nye produkteer. Tror nok det blir noen nye lyse staker på mor etter hvert, stilfulle og lekkre.
I dag så er det bare slappe av dag ,håpe solen dukker opp så man kan kose seg litt ute på terassen. Ønsker dere alle en riktig god helg.

Pleier du å handle fra Perfect Home ?






Bildene er lånt fra Perfect Home .


6 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Anita :)
Sikkert spennende for jentene dine :)
Masse fint fra Perfect Home her, jeg
har en del varer fra dem som jeg har
kjøpt de siste årene. Likte så godt
de lysestakene og det brettet på det
første bildet ღ Ønsker deg en fin,
fin dag og helg videre. Klem fra Mette

Bodil sa...

Oj, rart når barna vokser til, her er d enda noen år til.
Masse fint fra perfect home ja!
Ha en fin kveld!
Klem bodil

Simones Country Home sa...

Hei igjen.

Har ikke handlet hos perfect home på mange år, synes ikke de har så mye i min stil desv. Men jeg må alltid se i de nye katalogene da o det er noe spennende for meg. hehe Så kanskje denne gang det er noe.

I dag var jeg på noe som heter Møllerens hus i Strømsfoss, det hadde så absolutt vært noe for deg Anita. ;o)

Klem Simone

Emidoras verden sa...

Fine bilder!
Likte godt det flotte brettet.

Det går nok helt sikkert fint med
dattera i syden,men skjønner at du synes det er litt rart:)
Ha en fin søndag!
Klem..

charm design sa...

Har aldri handlet hos perfekt home,men de har masse lekkert.
Ønsker deg også en super fin søndag(her plasker det ned i strie strømmer i dag)

Ingvild sa...

Heisann. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min og at du ville legge deg til som følger. Alltid kjekt å oppdage nye blogger og nå fant jeg din flotte.

Jeg har aldri handlet fra perfect home før - men vet ikke helt hvorfor. Produktene er riktig flotte...

Håper du får en fin ny uke, jeg legger meg til som følger hos deg også hvis det er greit.

Hilsen Ingvild.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita