tirsdag 1. mars 2011

Ønsker meg veldig........

Heisan da var det ny uke på gang,her starter vinterferien for oss i går. Startet ferien med en shoppingtur til Living og Home&Cottage sammen med en venninne ,gledtr meg til å se hva jeg fant....og det ble ikke mye gitt.....
Resten av vinterferien skulle tilbringes på hytta men her har tre av familie medlemmene blitt syke så vi holder oss under teppet og ser på VM i stedet......

Bildet i dag viser hva som står høyt på ønskelista om dagen,synes denne er lekker i denne fine rosa fargen.





3 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Lekker sak :)

God bedring til dem som er syke

klem anita s

H E I A N O R G E ! ! !

w sa...

Den var fin og rosa:)

Ha en fin dag.

W

Gry sa...

Sukk ja.. Ønsker meg en KA jeg også, i hvit. Vi får drømme i vei, noen av våre drømmer går helt sikkert i oppfyllelse kjære du ;))

God vinterferie, kos dere på hytta! Klem <3

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita