fredag 4. mars 2011

Tiden går....

                                                                         God morgen


Formen begynner å komme seg og ferien nærmer seg slutten. Har fått kjøpt meg en ny klokke på kjøkkenet som jeg synes var helt herlig i den flotte grønn fargen


I dag er det Grua Open et arrangement som blir laget i slalom bakken av ungdom og kultur kontoret med masse aktiviteter for ungdommen på ski. Får vel ta en tur ned å se på dette.

Ellers så er det venne fest i morgen gleder meg veldig til det,skal bli godt å være litt sosial igjen.
Ha en flott fredag alle sammen





8 kommentarer:

w sa...

Lekre klokker:)

Ha en flott helg:)
W

Manne's hverdag sa...

Utrolig fin klokke!!! :)

Ha en koselig helg!!!

Hilsen
Marianne

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig klokke i en nydelig farge:DDDD Klemz

Life sa...

Kjempe flott klokke:)

Jana sa...

What amazing watch have you!!!
Have a nice weekend
Jana

Emidoras verden sa...

Kjempefin klokke!
Ha en flotters helg og kos deg i morra!
Klem..

Marens Interiørverden sa...

Kjempelekker =) Nyydelig farge hos deg! Ha ei god helg!
KlemM=)

Anonym sa...

Hei Anita, veldig fin blogg du hadde.
Lurte på hvor klokken er fra og hvor du får de fine skriftene på veggen fra? Hilsen Jeanette :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita