torsdag 31. mars 2011

Våren uteblir ......


Torsdag morgen og dagene bare flyr avgårde. Liker ikke værmeldingen i dag ,de spår snø opptil 20 cm ikke at jeg er overasket men hadde jo håpet på VÅR nå.....


1 April i morgen, dette er jo vår mnd for meg ,gleder meg til å kunne få frem hagemøbler ,sette ut litt påske blomster og ellers kose seg masse ute i solen.
Når våren ikke er kommet ute så får vi pynte opp litt inne med litt vårløker. Kjøpte med meg noen påskeliljer fra Mester Grønn i går som får kvikke opp litt inne på kjøkkenet så lenge.

Ser Europris selger en billig hagegruppe til kr 1995 ,- for en to seter,bord og to stoler  det er jo utrolig billig :-) hvis man trenger en liten hage gruppe.Fiffe den opp litt med noen fine puter og pledd så kan dette bli bra.

Ønsker alle som titter innom en strålende dag :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så nydelig samling påskeliljer du har:)) Her legger snøen seg som et tynt teppe over gresset igjen. Huff, våren uteblir foreløbig. 2 måneder igjen med vår, håper de blir gode:) Kos deg hos frisøren i dag. Hadde trengt en tur dit jeg også:) Ha en god dag:) Klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita