søndag 6. mars 2011

And the winner is........


Happy søndag alle sammen for en utrolig flott dag, sola skinner, VM og fastelaven, en perfekt søndag.....
6 mars i dag og vinneren av giwe awayen min er trukket og de heldie vinnerene er

Skilt ble Gry med bloggen http://gry-minlilleverden.blogspot.com/  en utrolig koselig dame som jeg føler jeg har blitt godt kjent med her inne, med en kjempe koselig og inspirerende blogg som derer bør besøke.

To blå boller ble Marianne   http://manneshverdag.blogspot.com/ også en kjempe trivelig dame med en inspirerende blogg, ta dere en tur innom disse to dere som ikke er følgere der.

Da er det bare å gratulere disse to damene  :-)) Send meg adressen deres så skal jeg få sendt avgårde gavene.

                                                          Bildene er tatt av nye blomster kvister som står i gangen

Siste dag av vinterferien her i dag, får bake litt fastelavens boller og kose oss med hjemmelaget pizza.
                                                         Ha en fin søndag alle sammen

9 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Heldige vinnere!!!!! Og to flotte damer!!!! Jeg har også et slikt speil. Det henger på badet, og er en av de tingene, som jeg angrer på at jeg har malt!!!! Men jeg får jo bare male det om igjen, he-he. For det er jo faktisk veldig flott som brunt!!!!!! Kanskje jeg kan finne et annet sted og ha det...... Klemz

Manne's hverdag sa...

HURRAAAAAAAAAAA - JEG VANT!!!
SÅÅÅÅ UTROLIG GØY!!! :)))

Lekkert speil du har, Anita,
og de greinene var bare helt nydelig!!!
Ekte? ;)

Ha en strålende søndag med VM, fastelavensboller og pizza.

Klem fra
Marianne

Unknown sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne og Petter, hihi;))
Nydelige kvister ♥ Er enig i at disse fastelavensrisene ikke er de fineste, men snuppa ville vi skulle kjøpe så;))

Ang innlegget om bilder på bloggrollen.
Tok det bort igjen, ser ikke ut som det funket så godt likevel, nå synes jo ikke bildene mine lenger;) Får virkelig håpe NIB tar seg av det og får fikset det... egentlig syns jeg det er litt rart og litt dårlig at de ikke har skrevet noe om det på forsiden sin, i og med at det opptar de fleste her inne...

Ha en fin søndag!

Klem Line

Gry sa...

WOW!! Jippi, så morsomt da!! Tusen hjertelig takk, skiltet er nydelig <3 SÅ hyggelig at du skriver så pent om meg da, nå ble jeg GLAD ;))) Jeg sender deg en mail med adressen min.

Bilde i bloggrollen ja... Hmmmm... Ser at Line har fjernet det innlegget og at hun nå ikke har bilde i bloggrollen. Jeg husker ikke helt hvordan det var i farta, men det er en kode som må byttes ut. Hvis jeg finner ut av det kommer jeg tilbake til deg. Natti natt og takk igjen! Klem fra meg <3

fru Nielsen sa...

Gratulerer så mye til de heldige :)
For noen nydelige kvister, får sånn vårstemmning av å se på de hi hi :)
Er jo ikke så lenge til da ;)
Ha en toppers dag
klem Heidi

Karna sa...

Grattis til vinnerene...herlig vårfølelse i bildene dine!

w sa...

Gratulerer til vinnerene:) Flotte bilder:)

W

Anonym sa...

Virtually all Wii Fitis nonsense arises from the mainstream press.
It really is where they are nowadays what got them,.
"Easy on the throttle" is the largest tip to save lots of plenty of fuel.


Also visit my blog gta vice city hacks

Anonym sa...

Isso só vai causar desperdício e o aparecimento de rugas, estrias, varizes, creme antirugas qque penetram
profundamente na pele.

Also visit my weblog ... liftderma funciona

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita