fredag 12. mars 2010

Tusen takk til Home &Cottage

Må få lov til å rette en takk til Home &Cottage på CC vest for en flott før åpning og koselig tilstelling for oss bloggere med følge, kjempekoselig. Vi ble godt mottatt av butikksjefen , Astrid og personalet, og som du sier Astrid så er det hyggelig med et ansikt til navnet:-) Nydelig drikke og flott goodibag med flotte gaver , og litt små snacks her og der Jeg synes butikken var stor og flott og et bra sortiment av varer,litt for en hver smak og lommebok Gleder meg til å komme tilbake en gang ( blir vel mest Alnabru som blir besøkt grunnet reisevei,litt korter dit) men jeg stikker nok innom:-) Legger ved noen bilder av butikken og litt av de flotte varene vi fikk i goodibagen. Ønsker dere alle en flott helg Klem Anita Masse nydelig tapet kan dere få kjøpt her.....

Flott sengetøy ,sengetepper og tilbehør

Denne flotte puten falt jeg for,og den var så heldig at den fikk bli med meg hjem:-)

Nydelige håndkær i masse flotte farger

Dufter og kremer for en hver smak

Herlige store soffaer med flotte grove bord,helt herlig

Mere flott sengetøy

Mere tapet i forskjellig farger og mønstre

Også denne herligheten,har dere sett noe så flott, hadde man bare hatt plass så hadde denne bodd hos meg Denne stolen har jeg bestilt så nå håper jeg den snart kommer inn til landet og havner på kjøkkenet mitt,gleder meg masse til jeg får dem

Artig anretting av gammelt badekar og div stæsj :-)

Nydelig te som var i goodibagen (koser meg med den nå ,mens jeg blogger herlig smak)

Såpe fikk vi også,gleder meg til å prøve den
Dette var goodibagen som jeg fikk pluss en EOS leppomade som falt i smak hos jentene når jeg kom hjem så den ser jeg nok ikke noe mere til :-(

1 kommentar:

Home and Cottage sa...

Veldig koselig at du likte deg på arrangementet - må si jeg synes du har tatt fine bilder :) Takk for at du kom, det var veldig hyggelig å hilse på deg! God helg :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita