søndag 14. mars 2010

Søndag



Da var søndagen snart over og en ny uke står på vent. Denne helgen har bare gått med til å små pusle litt i huset og en god tur i det fine været i dag.
Sitter og drømmer meg bort i den fine katalogen til Nomi import , utrolig mye lekkert der,har jo noe av Harmoni serien,men kunne tenkt meg masse av det andre også, men så var det den plassen da......masse annet lekkert i møbler også fra andre leverandører

Håper på pakke fra Nina i paradiset i morgen ,har bestilt noen fine pute trekk til rommet til Bettina, skal bli morro å få de på plass. Litt nytt i huset så er det fort gjort å gjøre om på hele rommet, rart det der, er det noen av dere andre som har det sån ?

Nei nå får jeg sette i gang med middag ,stekt indrefillet med potet båter og peppersaus og en god rødvin til (får de som drikker det) blir nok vann på meg, går det også.
Fortsatt god søndag til dere alle der ute i bloggverden, vi prates

Klem Anita


Ingen kommentarer:

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita