lørdag 13. mars 2010

God Helg

Hei da var det nok en gang helg igjen, og jeg har fri og det er så deilig, var så vidt innom en tur på jobben i dag da vi var på Gran og det var jo en god del folk i butikken så da er det en god følelse og kunne gå på utsiden innimellom :-)
Har vært på litt shopping med Bettina og mannen min, og for en gangs skyld greide jeg å motstå å kjøpe noe interiør ,selv om det bungner av nyheter i butikkene ,men det hender man må skjerpe seg litt, ikke alltid like lett :-(

Har ellers ikke noen stor planer for helgen, skal få på plass de tingene jeg kjøpte på Home &Cottage på torsdag og ta litt husvask, det gjør seg jo ikke selv :-) Fikk forresten den nye utgaven av Vakre Hjem i posten i dag og der var det jo mye lekkert å se på, skal sette meg ned i kveld og kose meg og lese skikkelig igjenom det :-)

Ønsker dere alle sammen en riktig god helg og kos dere masse med fridager

Vi prates :-)

Klem Anita



Disse flotte glassene til te lys kjøpte jeg på Home & Cottage gir et kjempe koselig lys
blomstene står på kjøkkenbenken og vokser som bare det,de er fra Mester Grønn

2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
NYDELEGE bilder!
Kos deg masse med lesing og nyt helga♥
Helgar uten spesielle planar er av dei gode♥
Klem frå AStrid☺

Gry sa...

SÅ mange nydelige bilder du viser Anita! Må jo ha vært en drøm å være på den åpningen!! Utrolig mye en får lyst på, glassene til telys og puten var bare superlekre. Så fin bakgrunn du har fått på bloggen din, den har jeg ikke sett maken til ;)Deilig med helg ja, vi har hatt en deilig helg på fjellet med skiturer, stampbad og mye god mat og drikke. Takk igjen for koselig hilsen hos meg. God søndag videre til deg! Klem Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita