torsdag 25. mars 2010

Alt for lang ventetid


Hei da var det torsdag igjen og mor har vært i farta siden tidlig morgen. Fikk kjøpt meg nye gardiner til stua i går så i dag var jeg klar for å komme igang med vinduspuss og få opp gardinene. Ble først en lufte tur med Mille og så satte vi igang.'
Durance husvask og edikk gjorde susen for vinduspussen ser veldig bra ut, men man ser jo egentlig ikke det skikkelige resultatet før sola skinner på vinduene........

Har fått purret opp stolene mine (bilde under) som jeg bestilte påHome &Cottage 6 januar som ennå ikke har kommet , ny beskjed er at nå venter de på trekkene og de kommer ikke før i mai/juni ......er det mulig
Hadde det ikke vært for at jeg sååååååå veldig gjerne vil ha de stolene så hadde jeg nok avbestilt dem, det får være måte på leveringstid fra 3 uker til et halvt år.....mmmmmm

Det var dagens frustrasjon luftet......skal nå ta meg en time på sofan og titte litt på en del tv opptak som jeg må få med meg,litt alenetid og bare slappe av trenger man inni mellom.....
I morgen er det helg IGJEN (smiler ) og det nærmer seg påske, må jobbe noen dager til føre ferie men det får gå.
Ha en flott torsdag alle sammen

Klem Anita

1 kommentar:

Gry sa...

Så nydelige bilder du viser Antia! Morsomt å pusse vinduer når en kan henge opp nye gardiner.. ;) Jeg må få kjøpt meg det Durance vaskemiddelet så kanskje det blir gøy å vaske.. he he.. ;) Så kjedelig at leveringen av stolene ble utsatt så lenge! Slikt blir en oppgitt over ;( Du får bare holde ut og tenke at du blir desto mer fornøyd når du endelig får de ;) God helg til deg! Klem Gry

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita