lørdag 27. mars 2010

Ingen påske uten SNØ

Hei god morgen ,det nærmer seg påske og sneen laver ned, skal dette aldri ta slutt.......men det er jo varmegrader så vi får tro det smelter litt.(det var værmeldinga herfra )

Fikk med meg noen nydelige gren roser hjem fra Mester Grønn i går og synes de er så utrolige vakkre. Store buketter så jeg fikk to flotte vaser ut av en bukett og det er kjekt :-


Er ikke så veldig glad i det gule jeg så derfor ingen påske blomster her enda ,blir vel kanskje noen roser/tullipaner litt nærmere påske, koselig å dekke et bord, har et koselig gult påske servise som vi bruker til frokost/lunsj og da må man jo ha noen blomster på bordet.


Må bare få vise dere bilder av dette flotte kubbelyset som har brent helt ned , men latt ytterveggen stå igjen ganske artig har aldri vært borti et lys som brenner så fint. Alle her i huset liker å plukke på lysene til mor men her har de fått strenge regler om å holde fingrene borte ,skulle se hvordan det ble da det var ferdigbrent......ganske imponerende.

Da må jeg få ønske der alle sammen en riktig god påske, må selv jobbe noen dager til pluss påskaften så noe lang fri blir det ikke på meg denne påsken

GOD PÅSKE

Klem Anita

Ingen kommentarer:

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita