mandag 16. april 2012

New lady in the house/ kjøp og salg på Facebook



Jepp det er det,denne flotte sølvdamen har kommet i hus etter et kjøp på facebook sine kjøp og salg sider. En utrolig smart måte å få ryddet opp i skuffer og skaper disse kjøp og salg sidene.
Jeg har vært utrolig heldig og fått solgt MYE vi snakker femsifret tall !!!!

Hvis dere ikke har sjekket opp om det finnes en sån side der du bor så gjør det så kanskje du også får solgt unna ting du ikke bruker.
Jeg har finansiert nye møbler og hagemøbler med penger for interiør og klær som lenger ikke ble brukt :-)

Så damer rydd i skuffer og skap og selg unna det du ikke bruker!







4 kommentarer:

fru. Lærum sa...

du lager alltid så fine headere, Anita! hva lager du den i?

ja, disse sidene er geniale...er oppe i 5 sifret jeg også :-)
og da var det ikke noe problem å punge ut på den nye skatten jeg fant på finn.no ;-)

klem tone

Manne's hverdag sa...

LEKKER NY HEADER!!! :)))

Klem

Unknown sa...

Herlig header du har fått deg!
Stilig dame! Jeg burde helt klart vært flinkere til å selge ting jeg ikke bruker....vi har jo så mange sosiale kanaler å bruke...;)

Håper du har en fin vårkveld der du er;)
KLEM♥

Kaoskontroll sa...

Takk for det! Om blogglysten er tilbake... tja, det får jo vise seg. ;)

Nydelig dame! Utrolig grei ting det, å "bytte" ting man er lei med ting andre er lei. :) Har så mye jeg skulle ha solgt unna jeg også, men du verden så treg jeg er! Nå har jeg bla. 4 brudetepper jeg ikke har plass til i huset, fordi jeg ikke klarer å la være å kjøpe med meg når jeg ser noen ekstra flotte. Kan jo bare selge de jeg ikke trenger... tenker jeg. Joda, da må jeg jo LEGGE dem ut for salg da!

Klem fra "frøken atterdag". ;)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita