torsdag 19. april 2012

Må ta vare på bordplata....


Jepp har kommet frem til at vi må gjøre noe med den fine bordplata på salongbordet,er så redd for å få flekker på den,er veldig påpasselig at alle bruker brikker under glassene,men med en hund som tusler rundt bordet og halen i perfekt bordplatehøyde,så sitter jeg med hjertet i halsen hver gang.

Så langt har det gått bra men tar ingen sjanser,så nå har vi bestilt herdet glass som vi skal legge opppå platen. Tror det kan bli litt fint ,mot det røffe.

Har du noen erfaring med glassplater, er det mye pussing ???




4 kommentarer:

Thelma Louise sa...

Tror det blir tøft med glassplate, vi har tenkt å gjøre det ute (overbygget) men som du ja, litt skeptiskt til hvor mye man må fly med jif flaska og vaske, vaske vaske...er ikke noe fint med glassbord fult av flekker..men vil tro det er noe man kan behandle platen med ? en gang i blandt så det ikke blir så ille...? at det ikke setter seg så godt..er jo litt sånn at alt syntes..ikke minst små støvkorn.:)

men lekkert blir det..))

klem

Mamsens hus sa...

Lekkert bord!
Jeg har glassplater i mitt stuebord og det må tørkes av ofte da støvet synes utrolig godt!
Men jeg synes det er verdt "jobben"
Tror ikke du kommer til å angre, det kommer til å bli veldig fint med glassplate på toppen.:)
Klem

Anonym sa...

Enig med de andre over her i kommentarfeltet. Det blir utrolig tøft :-) Hadde glassbord da ungene var små, men syns egentlig det var enklere å tørke/ vaske av det, enn en av tre :-) Og med dagens mikrofiberutvalg burde ikke det være noe problem. Hva med å behandle glassplata med nanoteknologi pussemiddel ( brukt til ruter på bil) Da er det ingenting som fester seg iallefall. Bare en tanke som slo meg akkurat nå, vet ikke om det har noe for seg ;-)

inspirainteriorkontor sa...

Hei!
Fin blogg du har!

Jeg har fått et bord med glassplate for første gang... Jeg bruker microklut og en tørr klut til å tørke over. Det er fort gjort ca to ganger pr uke.

Så du har lagt med til som blogg du følger. Takk for det!


Klem Rebekka.

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita