torsdag 12. april 2012

Ny lampe i stua


Endelig

Ja da var lampa som jeg har ønsket meg lenge på plass over spisestue bordet,og det ble bare SÅ flott synes vi. Hadde lenge lyst på prisme krone,men er glad for at vi gikk for denne sjell lampen
Det nærmer seg levering av bordet til maling/beising, er så spent på hvordan det vil bli,men ser det for meg at det blir fiiint

Stolen er lånt fra TM Design ,og sånne har vi bestilt oss i sand farge,gleder meg sykt til de kommer.
Nye urnen er flyttet på så nå står den på spisestue bordet og der tror jeg den blir stående en stund.

Torsdag, egentlig fri dag men byttet dager så i dag er det første jobbedag etter påsken,kan ikke si jeg gleder meg, godt med fri.

have a nice day

<3


Har du ikke sett/kommentert forrige innlegg så blir jeg glad for en kommentar fra DEG der.





3 kommentarer:

Janicke sa...

Rå lekker lampe :-) den gjorde seg godt over bordet :-) stolene fra TM er supergode å sitte i :-) jeg ønsker meg også sånne stoler!!

Ha en superfin dag!
Klem fra janicke

I Det Lille Grå Huset sa...

Lekker smekker!
Det blir sååå fint Anita =)
Gleder meg til så det heelt ferdig!
Klem Line

Unknown sa...

Lekker lampe!!

Ha en flott dag:)

Klem Linda

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita