onsdag 25. april 2012

Da var det på plass i stua......



Det nye konsollbordet jeg bestilte fra TM gjør seg utrolig godt som hjørnebord ved siden av sofaen, må ha litt lampe lys der så det ma bare bli litt trangt mellom skapet og bordet men det går fint :-)

Lekkert bord med flotte detaljer,elsker denne stilen og er SÅ fornøyd med mine nye møbler.
Kvelden i går gikk kjempefint sammen med Bonko damene,jeg ble kveldens vinner,tjoooho !! Flott blomst fikk jeg av en veninne også som takk for hjelpen med noen støvletter jeg hadde hjulpet henne med for LENGE siden,så det var så koselig.

Nå snart jobb reten av dagen/kvelden
Fortsetter med puter i morgen,gleder meg til de blir ferdige






3 kommentarer:

Sjarm og Glede sa...

Veldig fint bord ;-)
Ha en fin dag, klem Hilde

Mamsens hus sa...

Den var lekker Anita :)
Lampen du har var også veldig fin.
Klem

HomeInTheCountrySide sa...

Lekkert konsollbord! :)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita