fredag 23. mars 2012

Jeg har funnet....


Denne flotte hage gruppen håper jeg kan flytte inn på min terrasse i morgen, så på dette bordet i fjor også,men innen vi kom oss til butikken så var det utsolgt, så i år skal vi være tidlig ute.

Stolene er regulerbare og det er så kjekt, har to sittegrupper og den ene må jeg ha sol stoler i så da passer disse fint. Håper den er like fin i virkeligheten som på bildet, har jo opplevd det motsatte og det er så kjedelig når man har falt for noe.
Fri i dag også , skal i begravelse til stafaren til en veninne av Bettina som ble rammet av kreft alt for tidlig :-(
Ellers så fortsetter vi ute med å få terassen  klar til sommeren kommer i helgen.

Har du fått ut hagemøblene dine enda ?


2 kommentarer:

Unknown sa...

Lekker hagegruppe!!
Veldig praktisk med regulerbare stoler:)

Hagemøblene våre er ikke framme enda:) Men det burde de jo vært...:)

Mannen er på reisefot, så det får vente til han kommer hjem igjen:)

Ha en fin dag:)

Klem Linda

Mamsens hus sa...

Lekkert!
Vi har ikke satt frem utemøblene enda, men snaaart skal det gjøres ;)
Noen dager siden jeg var innom deg, så har oppdatert meg på tidligere innlegg.
Så flott hus dere skal leie.
Påskepynt har det blitt betydelig mindre av etter at ungene ble store og nå flyttet ut.
Har lyst til å ta tilbake det, bare i litt roligere fargeskala. ;)
Ønsker deg en riktig god helg.
klem

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita