torsdag 22. mars 2012

Anno 1921


Happy torsdag

Endelig en fridag og flere venter, skal bli godt med litt fri til over helgen, hører det er spådd sommer varme  og det hadde jo hvert deilig.
Planer om å få satt ut litt hage møbler i helgen å lage litt utekos, gleder meg til det.
Disse flotte krukkene med påskeliljer oppi har jeg kjøpt på Mester Grønn, falt pladask og måtte ha to for dette blir lys lykter når blomstene er ferdig blomstret.

Nå skal Mille og jeg gå oss en god tur i det flotte været :-)

Kjøper du mye påskeblomster/påskepynt ??



5 kommentarer:

Monica fra Moxas Univers sa...

De lyktene/krukkene var kjempe fine! Håper penværet holder seg over helgen! Jeg har fri i dag, men i morgen skal jeg på skolen og er ikke hjemme før i 17 tiden.. så jeg håper lørdag og søndag byr på strålende vær :)

~Laila~ sa...

Nydelige krukker, har selv en med lys i :)
Jeg pynter litt til påske, og det blir kjøpt noe småtterier, men ikke allverden. Men det er koselig å pynte til høytidene. Håper du hadde en fin tur ut.
Ha en flott dag videre :)
Laila

Bodil sa...

Så fine krukker. Kjøper litt påskepynt, mest blomster.
Idag har vi innvia grillen, raka løv of satt opp trampolinen,herlig!!
Klem Bodil

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så vakkert :)
Har en lik og liker den veldig godt
fin blogg
klem

fru. Lærum sa...

så flotte disse var, anita :-)
Jeg så på været at vi skal få knallvær i helgen..LIKER!!!
skal rydde ut møbler og grill....nå starter vi sommeren!

klem tone

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita