tirsdag 27. mars 2012

Her går det i utskifting av møbler

Bildet er ¨ånt fra TM Design


Ja jeg har jo helt klart funnet min møbel leverandør, TM har jo så utrolig mye lekkert. Fikk bestilt meg dette flotte konsoll bordet i helsort  i dag som jeg skal ha ved siden av sofaen i stua, tror det blir bra.

Snille Veronica har latt meg få låne med meg en spisestue stol hjem for å prøve den til bordet, og den ble bare helt perfekt. Viser dere bilde i morgen.
Nå er det Bonko med damene, blir koselig, høstens tur skal planlegges også.
ha en fin kveld

2 kommentarer:

fru. Lærum sa...

den var knallfin i helsort....gleder meg til å se helheten hjemme hos deg nå ....SNART!

Ha en fin kveld!

klem tone

Unknown sa...

Lekkert!

Morsomt å fornye seg litt:)

God natt:)

klem Linda

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita