lørdag 24. mars 2012

Rosa orkide



Lørdag morgen og tidlig oppe,kjenner jeg våkner lettere om dagen. Skal en tur til Hønefoss i dag og hente hagemøbler og innom TM Design å låne med meg en spisestue stol å prøve den til bordet før jeg bestiller, snilt gjort av Veronica 
Bilder i dag er fra stua, har forelsket meg i rosa orkideer om dagen, disse er kunstige men det er greit noen steder, har ekte i vinduene for det er det eneste stedet jeg får dem til.

Er du flink med orkideer, så blir jeg glad for tips for å få dem til å stå lenge.
Nyt helgen folkens,her satser vi på grillings og en kald pils i sola på verandan etter hvert.







3 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Stilige bilder! Så mye fint og nytt du får i huset ditt, så utrolig gøy! Det beste er vel å vanne orkideene under springen og la de renne av har jeg hørt. Da tror jeg de trives best. :)

Gry sa...

Hei Anita og takk for koselige hilsner hos meg! Så koselig ;) Ja, orkideer er så vakre! Jeg synes det er litt tilfeldig om jeg får de til å stå lenge eller ikke, så lurer på om det må være litt forskjellig kvalitet på dem. Jeg tror at de uansett skal ha mer vann et det såkalte "eggeglasset" i uken, så jeg vanner dem en til to ganger i uken med en liten skvett. Flotte hage møbler!

God ny uke til deg ;)) Klemklem

Tante Titti sa...

Så nydelige orikideer!
Og krukken din er også nydelig!
Ønsker deg en fin fin dag!
Titti-klæmm!!

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita