lørdag 31. mars 2012

Walls4you ,utrolig smart ny måte å tapetsere på


Nå er det kommet en enkel måte å få fin tapet på veggen på uten å måtte tapetsere selv, ferdig tapetserte plater,utrolig smart spør du meg :-)

Den nye sponplaten leveres i 40 forskjellige design og lanseres i tre forskjellige kolleksjoner som kombinerer ulike stiler og farger. I følge leverandøren vil kolleksjonene være levende og under utvikling ettersom trender i overflater, struktur og farger endrer seg både i interiør og trender.
Trend-kolleksjonen er for deg som vil ha det nyeste og består av et uttall av variasjonsmuligheter med lekker design. For den som ønsker en mer klassisk stil er Classic-kolleksjonen et naturlig valg. Den består av klassiske dekorer og overflater med mange ulike kombinasjonsmuligheter hvor de klassiske stripetapetene har ensfargede tapeter som matcher. Det gir et eksklusivt og varig resultat. Basic-kolleksjonen innehar enklere dekorer med diskret overflate som gir delikate, lyse og tidløse rom, som er like velegnet i privat rom som i offentlig miljø.


Dette er noe jeg har lyst til å ta et bedre titt på , hva tenker du ? ??




Mere info finner du her http://forestia.byggma.no/dt_subfront.aspx?m=63

3 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempesmart og fint. Så kjedelig å tapetsere spør du meg.
God påske!
Klem Bodil

Nennes sa...

Lekkert og smart!

Trond sa...

Jeg kikket på disse smarte platene hos Gausdal bygg på Jessheim forrige dag. Jeg forrelsket meg i de fra første øyeblikk og kommer til å bruke disse i leilighet jeg trolig får accsept på til fredag. Jeg er så lei hvitt og kaffelattefarger så vil nok skjeie ut litt ;-)

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita