torsdag 8. april 2010

Sommer og sol

Fikk så veldig lyst på sommerblomster ute nå,men her øser det ned så man kan vel bare drømme om det. Fikk tatt med meg en vår lyng hjem i går og hengt ved utgangsdøra,koselig med litt nye blomster....

Men det er disse flotte sommerblomstene jeg vil ha NÅ,litt nye krukker og så blir det så koselig.Kanskje en hvitmalt benk i haven som på dette bilde over her

Surfina er en av de flotteste sommerblomster jeg vet om,krever utrolig mye plukking men til gjengjeld så kan du få en så flott blomst som på bildet over her:-)

Litt 17.mai farger må vel også til litt tidlig på våren. Det har jo blitt så mange fine ferdig ampler med flotte blandinger av sommerblomster,så det er bare å velge å vrake.

Hva er din sommerblomst favoritt ?

Klem Anita

2 kommentarer:

Gry sa...

Så nydelige blomster du viser Anita, ja nå lengter vi til sommeren ;) Jeg er også veldig glad i blomster og mine sommerfavoritter er nok Peon, lyse rosa pelargonier og roser i alle varianter.. Dream on.. ;) Klem fra Gry

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei anita
Så fine sommerbilder :) Har planer om å få kjøpt litt uteblomster til helgen - og det må vel bli stemor. Ellers så er jeg veldig glad i roser jeg da... men det er jo sååå mange fine blomster. Klem anita s

Velkommen til min interiør blogg, håper du titter innom igjen og hadde vært hyggelig om du la igjen en kommentar når du var innom eller sender meg en mail på anita.glosli@hadeland-energi.net

hadde vært hyggelig å høre i fra deg.

Ha en forsatt fin dag

Anita